Saturday, August 13, 2011

Walawehhhhh!! DAH KURUS SIKIT! Muahaha :D

May the peace, mercy, and blessings of Allah be with you
Annyeong haseyo

Semalam aku and family aku berbuka diluar. Before berbuka, kitaorang pergi Tesco dulu, shopping gitu. Dua minggu yg lepas di Tesco Shah Alam, aku dan mak aku bet lah siapa yg lost weight paling banyak dia lah pemenang. The loser one will belanja makan for the whole family.

So, semalam lah penentuan segala-galanya. Jantung aku macam nak tercabut bila masuk Tesco nak timbang berat *dup dap dup dap. Bila masuk je pintu depan Tesco, tengok sebelah kiri nampak lah timbang. Apa lagi, meluru aku and mak p timbang. Amek feel macam peserta The Biggest Loser, dang!! Aku turun almost 3kg! Walawehhhhhh.. Mak aku turun 2.3kg je. 


Yeah!! I'm the winner! WOHOOOOOOO

Meloncat-loncat aku kat situ seperti kanak-kanak ribena. Nasib baik Tesco tak runtuh bila aku meloncat keriangan hahaha!! Fuhhhh!! Selamat duit aku weh. Penat aku tolong mak aku buat kuih sebab nak kumpul duit tau. If aku kalah malam tadi, maybe aku boleh tido sambil mengigau pasal duit. hahaha dah macam Mr. Crab yg gila kan duit dah aku ni. (Mr.Crab spongebob squarepant lah)

Memang tak sia-sia aku berdiet 2minggu ni and aku akan terus berdiet. I feel reborn again! Semangat baru nak kurus! Aku memang nak kurus. Aku nak jadi normal! eh choppp! aku memang normal yea. Maksud aku normal fizikal.

Uih meletop body! Ant waist gitu.

Sorry mommy! Hehe. Although tak banyak beza tapi Along still menang.

Last2, ayah aku jugak belanja makan. Mak aku tak keluar duit pon. Ceh! hahaha. Btw, ayah aku lost 5kg!! OH MYYYY!! Tak faham! Ayah aku makan banyak giler tiap kali berbuka. Crap! maybe dia kerja thats why turun banyak giler.


I dun understand why korean is so skinny -.-"
Okay! Bye-yeom
Salam



2 comments:

Wani Zamri said...

Weh.. jeles aku... haha :D
Good Luck Tau!

Ain Sabri said...

Thanx! haha :D
semangat giler nak kurus ni..