Thursday, June 23, 2011

Saya sayang awak selama-lama nya

May the peace, mercy and blessing of Allah be with you
Annyoeng Haseyo

Entry ni khas untuk BFF aku bernama Syera Shaari
Aku dah janji dgn kau kan nak tulis satu entri khas tuk kau sorang je
Sweet tak aku ni?? :P

Dah lama kita jadi kawan kan?? Dah 5 tahun dah.. Lama tuh !!! :D
Aku tak sangka kau akan jadi kawan baik aku
Sumpah aku sayang kau sangat3333!!! heee..


Sebab kau lah aku jadi becok macam kau tapi kau lagi hebat lah dari aku.. Boleh bercakap 24jam non-stop ! hahaha
Sebab kau lah aku jadi cam-whore
-.-" skrg aku sangat giler kan camera tanpa segan silu berposing sana sini
Banyak lagi lah pasal kau yang banyak dapat ubah diri aku
Kalau nak cerita pasal kau mmg menjela entry niyhhhh


Apa2 pon, terima kasih banyak2 sebab sudi kawan dgn aku
Banyak memori suka dan duka yang kita lalui
Nangis sama2
Gadoh sama2 
Gelak sama2
Yang penting, sepanjang persahabatan kita ni kita selalu ketawa dan senyum bersama2 :)
Ingat tak lagi picture ni?? hehe
Time kita pergi tusyen sama2, time rehat sempat lagi snap pic ! haha
Haa ni time kita pergi ceramah motivasi kat Meru kan??
Ngantok giler time ni =.=
Semangat giler makan! HAHA
Mentang2 ada org belanja kn..*ehem3
Ni muka plg pelahap abad ke 21 xD
Best pergi dating berdua dgn kau before kau balik haritu.. 


Walaupun kau jauh tercampak kat ganu kitoooo
Tapi kita tetap dekat hatiiiiiiii :)
Sayang kau selama2 nya
Semoga Allah melindungi persahabatan kita hingga akhir hayat
Cewahhh! mcm ayat jiwang dah ! haha


"A friend is one who knows you and loves you just the same"
-Elbert hubbard-


Saya sayang awak selama2 nya ! =)

No comments: