Saturday, May 21, 2011

My own Fiction

Annyeong haseyo


WOHOOOOOO!! BEAST!!!!
Lagu dorg yg terbaru Fiction
And aku suka giler *facepalm guling2 kt lantai
Tu diaaaa! dah duk terngiang2 kt kepala hotak aku ni haaa..
Lagu ni sgt best, lyrics pon best, dance pon best
Everything in this MV is Daebak!
Daebak maksud nya Perghhh!Terbaik!!

Lyrics yg paling best dalam MV ni:
"Right now, I'm writing such a happy story, but it's all just a wish.."
Ayat ni memberi kesan dalam kt aku supaya aku kena jd org yg lebih realistik
Aku ni suka angan-angan minah jenin.. haha
Hoi2, kalau ye pon suka sgt lagu korea, jgn main hentammm je nyanyi
Maksud lagu kena amek tahu, jgn duk pom pang pom pang nyanyi sepatah haram pon tak pahammm..
So, meaning of the song is important :)

Actually, i'm the new fans of Beast
Sebelum ni, aku haters dorg sebab dorg nyanyi lagu 2pm
Sumpah aku tak suka cara dorg nyanyi lagu 2pm tuh!
tite menci tite menci *gedik btol aq nih

Mcm mana benci boleh jd cinta???haha
Sebab vocal dorg dah improved giler, previous song dorg pon best nk mampuih
Alaa lagu Breath, fulamak! sampai tak bernafas aku tgok perfomance dorg tuh
Udah2 ler teman bercerita psl cinta teman kt Beast ni

MEH LAYAN LAGU KOREA!

Tak suka lagu korea?? AAK *ada aku kesah.. peace =)


No comments: