Sunday, May 22, 2011

Cool la doe!

May the peace, mercy and blessings of Allah be with you
Annyeong haseyo :)

Semalam adalah hari yg amat membosankan! 
Sepatutnya aku pergi main bowling dengan my family 
Last2,end up in my room dan menghadap laptop
Well, tu mmg kerja aku tiap2 hari.. hehe
Bosan aku dah tahap cipan wa cakap lu, duk depan laptop tapi still bosan
Cerita korea habis semua aku layan, game kat Facebook semua aku balun *aku tak layan DOTA.. peace :O

OMG!! DIA TAK LAYAN DOTA! 
So what the fruity tutty? tutup mulut tuh cik abang oi

Daripada aku layan DOTA lebih baik aku bermukabuku..huh
Pabila bermukabuku, tetiba aku nampak satu blog yang nampak menarik kat wall post ni.. kawan aku yang share lah..
"hurmm, macam best jer, jom tengok!" kata ku pada Mr. Hamie
siapa Mr.Hamie? Nanti aku cerita..
Nama blogger tuh, Mr.K a.k.a Khairul
Pergh!! Entri2 dia mmg best
Kebanyakan entri dia pasal boys and girls 
Warning! Girls yang kuat tacing, emo, kuat sentap dan sewaktu dengan nya, tak payah la nak baca blog ni
Aku takpe, aku tak cepat tacing, aku cool doe! *MOJ=Mak ok jer~
chill yaw..
Duh..tipu lah aku cakap aku tak terasa langsung, kadang2 tuh terasa macam terkena kat batang hidung sendiri
Tapi apa yang dia cakap betul lah,be more realistic babes!
 so aku tak amek port sangat bab2 tacing2 nie.. yucks! tacing is not so me ok

So, Mr.K, saya salah satu followers awk yang tak cute
Your blog is super awesome!
peace =)


2 comments:

Syahirah Saad said...

best kan baca blog 2 .
(:

Ain Sabri said...

betol2. best sgt. rasa mcm betol je apa Mr.K tuh ckp.. haha