Sunday, November 20, 2011

1st time ada org tag aku .. Jakun Jakun!! xD

May the peace, mercy and blessings of Allah be with you
Annyeong haseyo

Dah lama aku tak update blog. Alolololo, my ucuk2 blog. Ciannyeewww (gediknya aku). Sejak start new semester, mmg aku sangat lah sibuk. Dengan assignment dan presentation yg melambak2, nak update blog pon xsempat. Padahal berkepuk2 je idea kat dalam kepala hotak ni. Tapi disebabkan kesibukan yg melampau tak dapatlah aku update blog ni. Bak kata mak aku, aku ni sibuk mengalahkan perdana menteri, maybe aku ni ada bakat jadi perdana menteri kot. InsyaAllah, saya akan sedaya upaya menjadikan Malaysia sebagai negara yg terkemuka di dunia. -_-" kau faham apa yg aku melalut??? hahaha

Panjang bebeno intro aku, atas tu baru intro je ea. hahaha. Actually, ada org tag aku. Siapakah?? Siapakah?? My lovely adik ipar lah!! *oppss!!! Just kidding xD My lovely adik angkat, Afida Aliry . What are the questions from her?? jeng jeng jeng~


1. Kalau boleh patahbalik zaman, zaman kegemilangan mana kaurang nak pergi?
2. Siapa orang yang bagi soalan ni? haha -.-
3. Siapakah perdana menteri sekarang? taktahu memang melampau.
4. Berapa kali dalam sehari kaurang melepaskan angin?haha paham2 jela.
5. Siapakah yang sedang membaca blog ini sekarang? jgn jadi bodo ye :D
6. Jika dipilih aku dengan monyet, siapa kaurang nak cium?hihi
7. Kaurang menaip pandang mana?
8. Apa ciri2 lelaki/wanita idaman kaurang? ha ni baru soalan logik sikit.
9. Kalau lelaki/perempuan yg kaurang suka, suka kepada kawan kaurang. nak buat apa ?
whoa! pe kes nii
10. Eh kau penah tengok ular berak tak?
11. Kaurang bole hidup tanpa pen tak?


  1. Kalau boleh tak nak patah balik zaman. my zaman kegemilangan dulu mcm dah old school lah. xfun. FUTURE is BETTER! :D
  2. Entah makhluk comel mana tah bagi soalan ni kat aku.. kehkehkeh:P
  3. Perdana menteri?? Nama diaaaaaa Nur Ain Binti Mohd Sabri!!hahaha.. Busy mengalahkan menteri skrg.. hahaha
  4. Banyak angin.. nak angin apa?? angin atas, angin bawah, ke berangin2?? hahaha..
  5. Ramai je yg duk sebelah ni haaa.. ramai je baca..
  6. Mestilah nk cium fida.. Meh cium sikit!!!! MUAHHHHH3 :*
  7. Pandang laptop lerrrr -_-"
  8. Ciri2 lelaki idaman?? banyak ni.. boleh buat buku kalau bgtau ciri2 lelaki idaman.. hahaha.. alaaa akak tak memilih, yg penting sedap mata memandang. dapat mcm mamat korea ok jgk! wahahaha
  9. Nak buat macam mana.. dah dia suka kawan aku so biar jela.. tak kan aku nak paksa dia suka aku, tak kan aku nk bako bako je dia.. tapi if dia syok kat kawan aku memang aku dah TAK AKAN SUKA dia lagi da.. thats my style... amboiiii~ panjang nya,,
  10. Ular berak ea? :P
  11. Pensil kan ada.. huahuahua xD
To my lovely adik,fida.. baca lah jawapan kak ain yg mengarut ni.. next time lah akak tag kamu.. Penat dgn assignment yg melambak. fuhh

Bubyeeee~
Salam..


    No comments: