Saturday, September 24, 2011

Taaruf Week in UIA!! TAWE TAWE~


May the peace, mercy and blessings of Allah be with you
Annyeong haseyo

Hello blog yg bersawang-sawang!! Lama jugak aku tak update blog aku ni. Sebenarnya, aku dah jadi budak junior in UIA Gombak!! Seriously, UIA Gombak mmg sangat lawa!! Macam biasalah kn bila dah jadi budak junior kenalah lalui minggu orentasi. Kat UIA, minggu orentasi dipanggil Taaruf Week a.k.a TAWE TAWE. Taaruf week lah sangat sampai aku siap boleh duk berdengkur setiap kali briefing. Siapa suruh UIA pasang aircond dalam auditorium (innocent face) :P HAHAHA!! Layan pic~

AKUSUKAMUNCUNGKANMULUT!!SOWHAT??
HAHAHAHA


Kanak-kanak ribena yg tak reti nak beratur.muahaha


Baju sukan taaruf warna hijau mak andak -.-


 Time cultural night show. Best gilak!!
Geng-geng aku suka duk atas sebab boleh tidor! hahaha


Ehem3, ayu kan~ :P


Gadis2 melayu yg sopan santun. Mak suka nyah~ haha


Tu je pic yg aku nak tempek dalam blog ni. Batch kami takde baju batik~ lalalala..hahaha. Penat giler taaruf week kt Gombak ni, dah lah jauh dari Mahallah. Aku ni memang lah suka sgt tak mandi sampai ke malam, suka lah sangat sampai satu hall boleh ada bau macam2 (facepalm). Kepada batch baru cfs iium, berhati-hati menjalani taaruf week yg ohsem but annoying. 

teringin pulak nak jadi akak comitte
nanti boleh buli adik-adik junior~ lalalala :P


No comments: